Inloggen
Als leerling, ouder of medewerker moet je inloggen voor bepaalde informatie en handelingen. Klik op onderstaande knop om bij de loginpagina te komen.

Problemen met inloggen?
Als u problemen heeft met het inloggen kan dat één van de volgende redenen hebben:
- Sinds geruime tijd werken wij met persoonlijke ouderaccounts. Alle ouders/verzorgers hebben hierover informatie ontvangen. Uw gebruikersnaam is dus niet meer uw eigen mailadres. Heeft u uw persoonlijke ouderaccount nog niet geactiveerd stuur dan een mailtje naar [email protected]
- Let op bij het inloggen in uw persoonlijke ouderaccount. Uw gebruikersnaam eindigt op @oudersgroevenbeek.nl (vergeet niet het woord ouders)
- Krijgt u een foutmelding en weet u zeker dat u de juiste gebruikersnaam en wachtwoord heeft gebruikt dan kan het ook liggen aan de app op uw telefoon. Verwijder de app en installeer de app opnieuw.
- Is uw besturingssysteem wel geüpdatet? Voor Apple is dat iOS18 voor Android is het versie 15.
- Als u klikt onder het hoofdmenu op de tegel afwezigheid en u ziet u geen ‘tegels’ met daarop de teksten
- Ziek melden
- Afwezigheid melden
- Overzicht
dan bent u zeer waarschijnlijk ingelogd op het account van uw zoon/dochter. Om een afwezigheidsmelding te doen moet u ingelogd zijn in uw persoonlijke ouderaccount.
Log helemaal uit en log in met uw eigen persoonlijke ouderaccount en meldt dan uw zoon/dochter afwezig. Ervaart u problemen met inloggen? Ga dan naar het Groevenbeek accountbeheer. Hier heeft u de mogelijkheid de gebruikersnaam op te vragen of het wachtwoord te resetten.
Voor overige vragen met betrekking tot het inloggen kun je contact opnemen door te mailen naar [email protected].