Inloggen

Als leerling, ouder of medewerker moet je inloggen voor bepaalde informatie en handelingen. Klik op onderstaande knop om bij de loginpagina te komen.

Problemen met inloggen?

Inloggen

Problemen met inloggen?

Als u problemen heeft met het inloggen kan dat één van de volgende redenen hebben:

  • Sinds geruime tijd werken wij met persoonlijke ouderaccounts. Alle ouders/verzorgers hebben hierover informatie ontvangen. Uw gebruikersnaam is dus niet meer uw eigen mailadres. Heeft u uw persoonlijke ouderaccount nog niet geactiveerd stuur dan een mailtje naar [email protected]
  • Let op bij het inloggen in uw persoonlijke ouderaccount. Uw gebruikersnaam eindigt op @oudersgroevenbeek.nl (vergeet niet het woord ouders)
  • Krijgt u een foutmelding en weet u zeker dat u de juiste gebruikersnaam en wachtwoord heeft gebruikt dan kan het ook liggen aan de app op uw telefoon. Verwijder de app en installeer de app opnieuw.
  • Is uw besturingssysteem wel geüpdatet? Voor Apple is dat iOS18 voor Android is het versie 15.
  • Als u klikt onder het hoofdmenu op de tegel afwezigheid en u ziet u geen ‘tegels’ met daarop de teksten
  • Ziek melden
  • Afwezigheid melden
  • Overzicht

dan bent u zeer waarschijnlijk ingelogd op het account van uw zoon/dochter. Om een afwezigheidsmelding te doen moet u ingelogd zijn in uw persoonlijke ouderaccount.

Log helemaal uit en log in met uw eigen persoonlijke ouderaccount en meldt dan uw zoon/dochter afwezig. Ervaart u problemen met inloggen? Ga dan naar het Groevenbeek accountbeheer. Hier heeft u de mogelijkheid de gebruikersnaam op te vragen of het wachtwoord te resetten.

Voor overige vragen met betrekking tot het inloggen kun je contact opnemen door te mailen naar [email protected].

Groevenbeek

Postbus 210, 3850 AE Ermelo
Telefoon: (0341) 27 49 50
E-mail: info@groevenbeek.nl

Locatie Ermelo

Paul Krugerweg 44
3851 ZJ Ermelo

Locatie Putten

Korenlaan 1
3881 DA Putten

Leren doenwe samen!